Moving out

Igår blev det inget datasittande. Var hemma i Bodstrand och åt mammas underbar
köttsoppa, sen for vi på byn, såg Movits, som alla andra.

Och vet ni vad som blev bestämt igår?! VI SKA FLYTTA, TILL HUS! Ni vet huset jag
berättat om som mina föräldrar köpt? Det ska bli vårat! Från Lövgatan 6, till Bodstand
8. Där jag bott i hela mitt liv. Tror det kommer bli hur bra som helst, för både mig,
Jens och Enya. Jag och Jens kan vara i varsit rum, han får ett datarum, jag ett stort
kök. Enya kan vara ute när hon vill och leka med Zigge. Och det bästa av allt, jag
får inreda! Wihiiii! ;)

Dock är det mycket att göra. Det är ett såntdär typiskt 70-tals hus, en stil som jag
inte riktigt gillar. Ska försöka få så mycket shabby chic och country living-stil, som
jag bara kan, kommer nog bli jättefint med lite målarfärg och fantasi! :)


Minna vill ha. Så mycket Minna vill ha.







 


Kommentarer
Postat av: Emma

men gud så kul, så avundsjuk jag blir!!! å it har du sagt nå... :)

2011-08-26 @ 13:07:20
Postat av: Linn

Åhhh så kul dte låter :).. Lycka till :)

2011-08-26 @ 15:57:24
URL: http://linnooo.blogg.se/
Postat av: Lina

ÅÅÅÅÅH såå kuuuul!!! Då jag kommer hem kommer jag och hälsar på!! (...fast då bor ju Jag på byn... :o Då blev det plötsligt långt till dig..!)

2011-08-26 @ 18:09:17
URL: http://linash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0