Tärd.

Tärd? Jamen naaanting! Vart gode sent igår, vaknade vid halv ett av att
Sandra tyckte att jag skulle kliva upp, var helt död. Och till min förvånig,
så ville Jens fara på Ikea! Jag har gått och sagt "Haha, du kommer ju då
aldrig orka upp till nå Ikea!" Men, det gjorde han. Duktigkille.

Så. Jag, Jens, Julia och deras mamma tog bilen till Happis. Och OM jag
och Jens plockade på oss saker! Vi kom med tre fulla blåapåsar hem.
Ett par tusen fattigare, miljoner gånger gladare! Nu har vi en riktig matta,
riktiga kuddar och täcken, riktiga glas, ett bra skoställ.. och mycket, mycket
mer! Surt kändes det dock att jag inte fått min lön och att Jens fick stå för
hela kalaset. Men det får jag ta igen! :)


Vemfan tar kort när man dricker? Jag. Tydligen. Bara för att glasen
är nya och pommac är gott.

Jaja. Kanske lägger upp nå bilder imorgon från min kassa mobilkamera. För
att (Lisa, DET HÄR ÄR RIKTAT TILL DIG!) min kära lillasyster inte lämnat tillbaka
min kamera ÄN.

Nu ska jag och Enyapenja krypa ner under täcket till denna film:



För att den är så jävla bra och man kan se den hur många gånger som helst!

Blog you tomorrow! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0