Sandras första skoldag

Vaknade vid 11 tiden, med ont i halsen, feber och snuva, kämpade mig upp ur sängen..
proppade i mig alvedon och försökte fixa mig lite grann... Fick tjuts in till stan av pappa,  där mötte jag upp Emelie och vi började gå till skolan.. Emelie visade mig runt och jag pratade med rektorn och min klassföreståndare... Sen lämnade Emelie mig.. satt själv i en soffa i kanske 10min.. sen var de samling med klassen, klassföreståndarna berättade lite omschemat och om hur veckan skulle se ut.. sen presenterade dom mig
för klassen.. behövde tack och lov inte ställa mig upp och ha värsta presentationen för klassen utan dom berättade bara att jag hette sandra och att jag kom från Älvsbyn, sen slutade vi och jag
fick en massa ny information..fattar typ inte ens hälften av all information, men de löser sig nog efter ett tag.. kommer säkert vara tjorvit dom första veckorna, men sen kommer jag förhoppningsvis in i rutinerna.. Och om de inte skulle lösa sig så kommer jag tillbaka till underbara Älvsbyn igen.. så jag är faktiskt inte alls orolig.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Du är duktig Sandra! :) Det är inte så bara, att börja i en helt ny skola...men det kommer att gå jättebra!! Lycka till, kraam :)

2011-08-22 @ 22:11:21
URL: http://myworldrobe.blogg.se/
Postat av: millyyy

precis, du kan ju alltid komma tillbaks! hoppas det går bra för dig! :)

2011-08-23 @ 22:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0