Dötid.

1. Du är tillsammans med? –  Jens Stefan Jonsson.

2. Och varför det? – Varför? Jag blev kär, helt enkelt.

3. Har han fått något smeknamn av dig? - Brukar kalla honom "Pens". :) 

4. När blev ni tillsammans? –  9 April 2010.

5. Hur träffades ni? – Av en ren slump.

6. Kände ni varandra innan ni blev ihop? – Jo, vi började ju lära känna varann. :)

7. Hur gammal är han? - 20!

8. Älskar du honom? – Mest av allt.

9. Har du slagit honom? – Haha, ja, ett par gånger. ;) Inte på blodigt allvar såklart. 

10. Har du roligt med honom? -  Alltid.

12. Skulle du kunnna bo med honom? – Gör jag redan! :)

13. Beskriv honom med tre ord? – Omtänksam, bäst, finast.

14. Vet du nånting om honom? – Massor.

15. Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? – Det får ödat bestämma. Föralltid hoppas jag.

16. Får han dig att skratta? – Ja, alltid! :)

17. Säg ETT ord hur du känner för honom? - Kärlek.

18. Vad för slags filmer ser ni på ihop? – Han gillar sånnadär tråkiga actionfilmner, medan jag gillar bra
filmer. Vi ser alltid dom där tråkiga actionfilmerna för att jag aldrig får bestäma..

19. Får du fjärilar i magen när du ser honom? – Ja, alltid!

20. Vad har han för ögonfärg? - Ljusblåa. Världens finaste!

21. Vad är det finaste du fått av honom? – All kärlek.

22. Planerar ni framtiden ihop? – Ja, absolut.

23. Skulle han bli en bra pappa? – Världens bästa.

24. Vad gjorde ni senast ni träffades? – Vi sitter två meter från varandra just nu, båda med datorn.

25. Vad gör han när han inte är med dig? – Jobbar, spelar spel, typ. :) 


26. Är du svartsjuk på andra tjejer? – Jo. Är typ jättesvartsjuk. Och det är VERKLIGEN jättejobbigt.
Men jag jobbar på de! Är så onödigt egentligen.

27. Har ni bråkat nångång? - Jo, det har vi.

28. Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? – Nepp.

29. Skulle du kunna vara otrogen? – Aldrig i livet. Det är absolut det dummaste man kan göra. Jag
hatar otrohet.

30. Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - Ungefär två veckor. När jag var i Estland. :)

31. Har ni samma åsikter om saker? – Jo, det har vi. Men ibland kan vi ha HELT olika åsikter.

32. Vem håller i fjärrkontrollen? – Jens.

33. Går ni ut ofta? – Nej, inte de. Är ju bara 17, hallå? :)

34. Har ni samma musiksmak? – Jo, det har vi!

35. Är han romantisk? – Jo, oftast :) Men ibland kan han vara sååå himla oromantisk, haha.
Typ "älskling, kan inte vi fara och bo på hotell, bara du och jag?" "Eh, varför ska man bo på
hotell? Vad är det för vits med det? Lika bra att vara hemma." ...

36. Har han någon fobi? – Nja, men han är rädd för spindlar och ormar, tihiii ;)

37. Är han en djurvän? – Jo, det är han! Som han kan hålla på med Enya.. haha, så gulligt! :) 

38. Kan han sjunga? – Bättre än mig!

39. Spelar han nått instrument? – Nä, inte de.

40. Kan han laga mat? – Jag vet att han kan, men han gör det aldrig.

41. Är han konstnärligt begåvad? – Det är han!

42. Är han envis? – HHAHAHAHA, känner ingen envisare person, helt ärligt!

43. Tycker han om att resa? - Han har aldrig varit utomlands, aldrig flygit, åkt tåg en enda gång och
anser att utlandsemestrar är "varmt och jävligt" och "onödigt". Så vad tror ni? :) Men snart, då jävlar ska
jag få med han!

44. Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? – Hmm.. när jag och Sandra skärmde honom.
Hahhaa, dog!

45. Vad är det sötaste han sa till dig sist? – Hm.. Han säger som söta saker hela tiden. Men det senaste
var väl "jag älskar dig" eller nå. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0