Inte ska jag klaga



Såhär ser mitt schema ut för 3an.. man ska inte klaga!
Tack underbara Älvsbyns gymnasium!!! De är tack vare dom som jag har kunnat 
ta bort flera kurser, och de är för att mediaprogrammet i Älvsbyn är en sån
bred linje, och så är de tack till mig för att jag valde att lägga till extra kurser i 1an och 2an.
Jag var nog inte så dum ändå.. även fast det säkert var jobbigt att plugga extra.. men allt slit har ju lönat sig.. så nu är jag då bara glad.

Bilden var rätt dålig men såhär ser de ut:

Måndag:
8:10-11:15 Multimedia
 
13:40-15:00 Religon
(Vårterminen)
Gäller alltså inte nu, slutar då 11:15

Tisdag:
11:50-12:30 ARL

14:00 - 15:00 Svenska B

Onsdag:
Mediafabriken hela dagen
(Typ fritt arbete)
Även APU


Torsdag:
09:35-10:55 Samhälls

12:00- 15:00 Rörligbild

Fredag:

8:10 Religion
(Vårterminen)

 09:35  Samhälls

12:00-13:50 Svenska B

Så jävla underbart!
 
Men ändå saknar jag Älvsbyn, min miniklass på 9pers, klasserna här är så stor typ 25pers i varje klass
Sen har dom inte samma kvalité på utrustningen och studion.. så man har blivit lite gräsen av att gå media i Älvsbyn. Saknar er!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0