Im in heaven

Vaknade på lördagmorgon av att pappa kom in och frågade "Vill du åka Cadillac idag?" fort som fan vaknade jag till liv och skyndade mig att fixa mig. Sen for jag och pappa till Sunderbyn till pappas jobbarkompis där vi hoppade in i cadillacen och for till Boden på retro Café och sen vidare på bilutställning, jag var i himlen hela förmiddagen. Sen var jag fyllechaffis åt Pappa och Marita och Stefan, dom skulle till Carina och Tobbes stuga, Stannade kvar där och var med Fredrik och Lina, slutade tillslut med att jag Fredrik och Lina for in på Boden crusing och träffade en massa folk. 

Så nu har jag ÄNTLIGEN fått åka raggarbil, helt underbart! Så nu ska jag börja spara pengar så att jag någongång i mitt liv kan köpa mig en alldelets egen cadillac!











Mums!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0