Clothes.


Fick ett pressentkort på Carlings av Jens söta mamma. Och igår fick jag
även ett pressentkort på Gina av Jens söta mormor och morfar. Så himla snällt! ♥

Hur som haver, så har jag INGENTING att ha på mig på julafton. Och jag tänker
inte utsätta Jens familj för mina kläd-rage-utbrott igen. Sist var när vi skulle
till Hemavan. Hade en outfit framför mig, men när jag tog på mig den såg det
förjävligt ut. Så då tog det hus i helvete och Julia och Ann-Jeanette fick springa
fram och tillbaka och leta kläder åt mig. 

TILLSLUT hittade jag någonting som jag tyckte såg bra ut iaf.
Men dagen efter kommer Ann-Jeanette och har köpt en NY tröja åt mig.

Det är då man inser att man borde hålla sina ilska inom sig vissa gånger,
man blir ju bortskämd på köpet! Hade det funnits en skamvrå och
dumstrut hade jag använt det på en gång, utan att tveka!

Men iallafall, så måste jag hitta nånting att ha på mig på julafton
imorgon. Gud ge mig styrka, att för en gång skull tycka det
är roligt att köpa kläder.
AMEN.

Nu ska jag leta upp Linn, klara mig igenom dagen,
och därefter hoppa på bussen till Öjebojn!

Over and out. ♥


Kommentarer
Postat av: svärmor

sotnos

2011-12-21 @ 22:00:54
Postat av: Lina

Jaaag röstar på det högra! Älskar koftan!! Fast vad du än hittade blir säkert fint;) <3

2011-12-22 @ 07:24:34
URL: http://linash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0