Gu så skönt

Äntligen knackade julstämningen på dörren. Och jag känner
mig på topphumör,börjar känna igen mig själv igen, blev nästan
rädd där ett tag att jag höll på att hamna i samma gamla vanor
som jag har varit förut i.. Alla dom där negativa tänkarna som jag
verkligen vill slippa.. men nu är det positiva tankarna tillbaka igen.
Vilket är så skönt! Hade tänkt baka en massa fika idag så att
det finns tills imorgon.. Bakade i början av decemeber också men
gottegrisar som vi är i den här familjen så har allt ätits
upp för länge sen. Julklapparna är också klappade och klara
så slipper fara ut på stan i allt kaos som det lär vara idag.

Nu ska jag se dagens avsnitt av julkalenden och sen ska jag
njuta.

See ya!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0