Happy birthday

Nu är jag 18 som alla andra. Hur känns de? Bra, antar jag. Känner ingen
direkt skillnad!

Vi började köra från Hemavan vid 10 tiden, och var väl hemma vid 3-4
tiden. Sen åkte jag med Sandra hem för att fira min födelsedag. Mamma
hade gjort så himla fint. Gjort världens godaste smörgåstårta, världens
godaste marängtårta och världens godaste äppelpaj. Sen fick jag världens
finaste pressenter, är så evigt tacksam för allt!

Sitter med tårarna rullandes ner för kinderna. Trots allt som har hänt,
så är jag så lyckligt lottad som har en sån underbar familj, som alltid
ställer upp. Om jag bara kunde beskriva med ord hur mycket jag älskar
dom. ♥

Fick somsagt en massa fint, kanske visar er imorgon! Hur som helst,
tack alla inblandade för att ni tog er tid att fira mig idag, älskar er! ♥

Nu ska jag se julkalendern, tänka på livet och gruva mig inför imorgon.
Nattinatti ♥


Min födelsedag för måånga, måånga år sen! Jag näst till höger.


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha känner mig efter XD men vafan, tanken som räknas, grattis i efterskott Minna, hoppas du hade en helt underbar dag. Okej du hade det. Varför skrev jag att jag önskar att du hade det.. Jaja. Vi säger att jag skrev det här innan du hann skriva om att du hade haft en underbar dag. Märkte nyss att inget av det jag skrev hänger ihop men kortfattat så ville jag säga grattis. I efterskott. ^^

2011-12-19 @ 19:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0