Helvete

Det är när julkänslorna kommer som jag saknar er som mest. Jag vill vara där.
Öppna julkalendern tillsammans med, mysa bland allt julpynt som slår allt annat,
baka, och bara vara. Finnas till. Känna att allt är somvanligt, känna som förut.

Jag blir så ledsen när jag tänker "det kommer nog aldrig bli som förut igen",
men vem vet. Om jag inte lever på hoppet.. vad ska jag då leva för? Jag
måste hoppas att allt löser sig, hoppas på att det blir bra.

Jag saknar er så att det gör ont. Det riktigt plågar mig inombords. På kvällarna
är det värst, då jag landar. Tack och lov finns det folk här som förstår och tröstar
mig.

Jag tänker ofta på vad jag gör, vem jag sårar, vad som är rätt, vad som är fel.
Men sakta men säkert har jag börjat inse att det finns inget svar i dethär. Eftersom
vad jag än gör blir fel. Det är verkligen så. Jag är en slags person i någon ögon,
och en helt annan person i den andras. Dum eller snäll. Snäll eller dum.

Snälla gud, om du finns. Hjälp mig igenom detta. Vaka över alla jag älskar, hjälp
alla igenom denna hårda storm. Amen.

Kommer aldrig, aldrig, ALDRIG sluta älska er.

Tumblr_lvnbrqoqg41r39d5t_large


Kommentarer
Postat av: Moa

Finns här vännen! <3



Hoppas att det löser sig. Om du vill så kan vi ta en promenad någon dag så kan vi snacka! <3

2011-12-04 @ 02:02:02
URL: http://moatoaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0