Mjukis

Tog min in till stanhelvetet trots allt. Har sprungit som en tok, hit och dit,
fram och tillbaka. Köpt en massa pyssel. Snören, inslagningspapper, pennor,
glitter, klistermärken. Så när jag kom hem har jag suttit och slagit in julklappar,
samtidigt som jag suttit och pysslat med min fotobok som jag håller på att göra
till dagiset. Tror den kan bli bra, trots att framsidan inte riktigt vart som jag ville! :)

Just nu sitter jag i min rosa übersköna mjukisdress som jag fick av mamma i
födelsedagspressent. Använder den varje kväll, den är så otroligt mysig!



Nu måste jag packa.. Ska ju till (fina)Juliafulia imorgon, kändes då jävla jobbigt(awsome). 
Så jävla jobbigt (underbart) att stiga på bussen och se dendär dryga(söta, fina, underbara)
människan. Kommer ju ändå måsta (vela) dras med henne hela jullovet..

Nejni, nu ska jag somsagt packa. Sen ska jag väl sova.. Men en gris har tagit min plats.


Ja. Alltså. Detdär svarta är alltså Enya, hon ligger JÄMT så. Och varje gång jag
ser henne så tänker jag på en såndär gris man her på en stång och liksom rullar
över en eld. SER NI LIKHETEN ELLER?

Sova var det, ja. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0