Önskar att jag vore rik.

Har nyss landat. Gjort lite mackor + Linneagurka (som jag av någon anledning
alltid blir sugen på när jag träffar henne.. dock så har jag aldrig alla ingridienser
så det blir exakt som hennes). Kom hem från Luleå för en timme sen ungefär,
har vart hos Sandra på Mary kay-party. Riktigt kul! Dock så önskar man vid
sånna tillfällen att man hade mer än studiebidraget att leva på.. ;)

Nu hade jag tänkt ta igen några missade avsnitt av Halv åtta hos mig, se julkalendern
och plugga körkort. Jens är och spelar datamaskin så jag är alldeles själv ikväll.. Men då
får jag och enyapenja lite mystid tillsammans! :)


Min fina, fina lilla ögonsten. Vad jag älskar dig. ♥

Tre ord räckte. Det gjorde min dag. ♥

Kommentarer
Postat av: blåndi

Du her på först salt, sen grönsakskrydda och sist aromat. Och såklart så tar du ju bort de där slemmiga i mitten först!

2011-12-09 @ 12:03:45
URL: http://turbopingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0