Pimp the phone.

Skrev ett jättebra inlägg förut från Jens flån. Tyckte jag gjorde det så himla
snyggt som laddade ner blogg.se-appen för iphone, trots att jag inte fick
ladda ner "nån jävla bloggapp". Sedan gömde jag den jättefint så att han
inte skulle hitta den. Vilket han gjorde.. på en gång. Men jag har redan laddat
ner den en gång till och gömt den igen. Inte ger jag upp i första taget! ;)

Hade tänkt gå och lägga mig tidigt. Tänkte upp och jaga imorgon vare
sig Jens vill med eller inte! Enya är så himla hyper och måste få komma ut!
Och orren som Jens sköt sist är ett minne blått.. När vi kom hem på julaftonskvällen
var det fjädrar överallt och en viss hund var ovanligt tjock och trött. Den natten
spydde Enya.. fjädrar.

Nåväl.. Nu ska jag krypa ner under täcket, pussa på min prinsessa och se tusenbröder!

 
Myser runt i Jens tisha som stämmer så bra in mig på. Snart. Jävligt snart. Då kommer ni få
se en Minna glida runt på storgatan med den snyggaste mercan ni skådat. Sanna mina ord.

Sen så har jag även pimpat hans flån med lite "vackerheter." ;)

Natti! :)♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0