Snor, tandläkare, hemlis och gym.

Hallåå!

Sitter just nu och har en liten lunchrast, så tog tillfället i akt att skriva ett blogginlägg.
Slutar halv 3, och då ska jag ta bussen till Älvsbyn för att fara till käftis och kolla tänderna.
(Nähäää, menar du de?!) Sen ska jag gå och fixa en hemlig julklapp åt en mycket fin person
som jag inte känt sååå länge, men som är så himla fin ändå.. puss på den. ♥

Efter det har jag lovat Emma att fara och gymma. Köpte ju ett gymkort för typ 2 månader
sen och har än bara använt det en gång. Tror ni jag skämms? Men det ska iaf bli andra bullar
efter jul! Tror dock inte att jag kommer orka så mycket.. har typ feber och snorar allt the time.
Men har knaprat i mig en massa tabletter så det ska nog gå.

Nä, nu ska jag gå och busa med alla underbara barn! :)


Emma är alltid mensröd och fin. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0