Vars fan är julstämningen?

Ja jag vet, det var länge sen jag blogga..
Men allt är till och från just nu, ena dagen är
jag pigg och glad, nästa dag är jag trött och
nere, vet inte vad det är som händer..Vill
inte ha det såhär, hoppas verkligen att det
är min förskylning som spökar, och att det kommer
att gå över, har nå fuffens i kroppen som inte vill
ge sig. Har haft så i flera veckor nu..

Och ingen julstämning har man heller,
kan inte fatta att det är julafton på lördag..
det var ju nyss sommar, hinner inte med nu
för tiden, snart kommer det väll vara min födelsedag
då också. Är så himla trist när man inte känner nån
glädje, det är inte som förut då man gick och längtade
hela december och hela julafton gick man och väntade
på tomten, samma med födelsedagarna, man räknade
dagarna och längtade som en tok.. Aja hoppas
julstämningen kommer snart.

Ikväll åker vi till Älvsbyn för att fira min mormor på sin
födelsedag, kommer bli skönt att få träffa släkten igen
var så länge sen sist. känner att jag behöver fylla på
släktkontot lite.. Kanske det som saknas för att jag ska
bli stabil igen, eller vad man säger.

Julen 2010. Julfirande på hotell i Lycksele.. Någonting som jag verkligen
kan göra om, det är något man alltid kommer minnas.. Små pluttisar, har
hänt lite på ett år:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0