Lite kul!

Namn; Sandra Harlin
Ålder; 16 år (Nu är jag 18)
Längd; 167 (ungefär samma)
Skostorlek: 38
Piercingar: 3 (5 i öronen och en i näsan)
Tatueringar: Inga (yeas, en fjäril på skulderbladet)

Ärr på kroppen: jag har ingen aning, men nog är det några stycken.
Mat: Taco:D Mums (Grillat)
Musik: Rock:P så klart!! (Håller jag fortfarande med om)
Sport: Innebandy<3 (I helvete, nu är det Dans)
Dryck: Vatten
Kläder: Olika
Film: det finns så många bra filmer. (Dirtydancing)

 

Dricker du: nä inte det. ( Ja det händer)
Använder du droger: verkligen inte!
Röker du: usch!, nää ( Tycker fortfarande att det är usch!)
Vilket shampoo använder du: just nu bed head (Jag har Wella)
Vilken parfym använder du: jag använder många Parfymer men min favorit är Alyssa Ashleys Vanilla.
Vad är du rädd för: Ja mörker tycker jag inte om.
Tror du på spöken: ja Absolut:P (Jag tror på andar)
Har du varit med om nått övernaturligt: nä inte det, och om det skulle hända skulle jag nog DÖÖ!! av rädsla
Är du kär: nä inte just nu (Nja kär kan man väll kanske inte säga än, men tycker om någon väldigt mkt)
Hur många gånger har du varit kär: flera gånger (en gång riktigt mkt)
Hur många gånger har ditt hjärta brustit: en gång (två gånger)
Vem betyder mest för dig: Familjen och mina underbara vänner
Vem tänker du på: ja just nu är det en hemlig person:P (En underbar person)
Var du glad igår: självklart! :D
Kan du sjunga: Ja många säger det, men jag vet inte
Mer värt än guld: kärlek, Familjen och Vännerna


Vad ska bli skoj: SOMMARLOVET!! (JULOVET!!)
Vad ska inte bli skoj: Vet inte:)
Vad sparar du till: igenting just nu,men jag ska snart börja spara till en systemkamera (Ingenting) 
Vad väntar du på: Mina byxor som kommer snartJ (Att få julov!)
Pålägg som gäller: Olika



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0