Snookiiee

Gudarnas vilken kväll! Var tänkt att jag skulle ta bussen till mormor
och morfar imorgon. Men kunde bara stanna till fredag då och det kändes
så ovärt.. Vill ju vara där ett bra tag och verkligen umgås med dom!

Saknar min familj gör jag också. Jättemycket, hela tiden. Men snart ska
jag se till och träffa dom. ♥

Imorgon ska typ jag och Julia åka in till stan. Måste ju hitta något att ha
på mig på nyår! Men då är det ju detdär med att shoppa. Jag är helt
enkelt inge bra på de.. Jag suger på det rättare sagt.

Nåväl.. Just nu sitter jag iaf och myser med Julias lilla brutta! Jag har
döpt henne till Snookiee, vad Julia kallar henne är en annan sak.. ;)



Visst är hon fin?? Skitmysig är hon också! Ska lätt ha en orm inom en snar framtid.

Nu ska jag se film, natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0