Allt och inget.

Ikväll tog jag och Julia med hundarna på en sparktur. Eller, spark och spark.
Hundarna drar, vi åker. Väldigt bra uppdelning kan jag tycka, och fort går de!
Är helt förvånad över att jag kom hem med armar och ben i behåll. Det var
fler än en gång jag fick snöra sparken åt fanders, springa och slänga mig i
närmaste snöhög för att få stopp på hundarna. Men det är kul! Tror däremot
jag kommer vara nå så jääävulskt ledabruten imorgon..!

Imorgon ska vi även på lasergame i Boden. Herreguttan så kul det ska bli!
Faktiskt första gången, men ojoj vad jag ska peppra! ;)



Har egentligen ingenting att blogga om. Funderar på att börja skriva en
novell eller liknande bara för att slippa skriva en massa ointressanta blogginlägg.
Måste dämpa mitt skrivsug nånstanns, ju. Blir nog så. Vill göra nånting bra,
nånting att imponera med. Drömma kan man ju?

Förutom att sätta in en massa äckelskrot i munnen måste jag även hitta nått
att ha på mig på nyår.. Ska ju bli av med min krog-oskuld, nu när jag äääntligen
är 18! Taggar massormassormassor till lördag, då blir det massa mys med mat
och grejjer hos Sandra, sen får vi väl se vad som händer. Blir nog bra! :)


Typ nått sånt här kanske? Äh, vad vet jag.

P.S Det här inlägget har tagit mig två timmar att skriva. D.S






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0