Bildbomb


25/2- Sista dagen innan lovet, mattelektion. Nej, vi jobbade inte flitigt, kan jag säga er. Sandra roade
sig bland annat med att använda mitt regnskydd till kameran som badmösssa. Shnyygt!


25/2- Samma mattelektion. Jag och Linn spelade luffarschack och jag vann alla gånger utom två, ändå..

Skrev Linn detta..
Jag undrar VEM som är en dålig förlorare?! ;) Lägg märke till min ren däruppe till
höger! Fin va? =)


25/2- FRIHET! Jag och Sandra påväg hem, med tanken på att vi inte behövde
gå till skolan på två, hela månader! Och att det var bara -3, gjorde ju inte
saken värre! :)


26/2- Jag och Jens samlade på oss pennor på Ikea. Jag vann, för jag tog mest! :D


27/2- Kom på att jag glömt visa er mina supersöta muffinsformar som jag köpte i onsdags!


Kan aldrig få för många!


27/2-
Fotade denna lilla varelse. Shrek. Fick den i ett kinderägg och är jätterädd om den eftersom
den påminner om Jens. (A)

27/2- Samlade krafter och städade! Dock orkade jag inte ta tag i det skitiga golvet, som ni ser. Men visst
har Enya en söt, liten, rosa myshörna? :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0