Bra start på dagen.

Gick på toa, lyckades kliva i hundpiss. Går till sängen. Ser en fet
bajshög. Tar upp den. Spolar ner, det blir stopp. Får kvälvningar.
Väntar på att allt vatten från toastolen ska forsvinna. Får stopp
igen. Far kvälvningar..

.. Kanske inte den morgonen jag riktigt ville vakna upp till. Jag
och saker.. som luktar. Nej, det går bara inte ihop. Och det värsta
är att att Jens ar snäppet värre an mig, därför får jag JÄMT offra mig..

Luktar hur som helst bajs i hela lägenheten. Så nej, jag är inte så värst
sugen på frukost.. Ringde iaf till mamma för ett tag sen, så hon ska
komma och städa och ge mig frukost. Haha, ja, självklart skojja jag..
ville bara leka "ung och bortskämd". ;) Men hon ska komma och hämta
mig om nån timme. Måste hem och göra lite grejjer.

När Jens slutar blir det nog mest troligt att fara till Luleå. Han skulle
köpa nån stol, eller nå.

Nejni, nu ska jag göra ett nytt forsök att spola ner all skit! Jätte frecht
inlägg hejn... Men jaja. Min vardag, tyyyp.

Uppdate: Efter många om och men så fick jag tag i hyresvärden, så dom kom
förbi och fixade allt. Stackarna, avloppet hade ju runnit ut över hela golvet..
Men det ar tydligen någonting som vart länge, så jag slipper skuldkänslor.. PUH!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha det lät ju riktigt najs det :D

2011-02-01 @ 12:58:38
URL: http://linnooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0