Buskul

Var lite busig för ett tag sen när jag och mamma var och handlade. Gick förbi en hylla med kastruller, glas, bestick, ja ni förstår nog, en hylla med en massa köksprylar, men i alla fall så fick jag syn på en äggklocka och blev direkt på bushumör.

Jag: Haha, mamma ska jag vrida på klockan så att den står och tickar här och så sen om en timma så kommer den ringa?

Mamma: HAHAHAHA..jåå gör de.

Jag vrider på klockan och sen går vi där ifrån. vet inte vad som hände sen. men jag skulle då bli rädd och jag gick förbi och så börjar en äggklocka ringa. Jag kan verkligen tänka mig in i situationen..så jäkla kul. Om ni inte redan visste de så ÄLSKAR jag att retas och vara lite små jävlig..mohahaha!



// Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0