Dag 6,7,8 och 9.

-En bild på du och en vän du inte vart med på länge:


Lina.
(Snäll sötunge, döda mig inte för bilden. Den är hundra år och
du var söt!) Hittade ingen bild på både jag och Lina. Men, det var ett
bra tag sen vi hittade på nå. Oacceptabelt egentligen! Hon är iaf världens
finaste och jag har känt henne längst av alla mina vänner. Hon är världens
finaste. ♥

-En bild som du aldrig lagt upp:


2009, en två år gammal bild. Såg jäkligt sminkad ut? Och ja,
finns ju en anledning till varför jag aldrig lagt upp den nånstanns!

-En person som du saknar:

Kolla bild nedan.

-Någon i din släkt:


Min finfina kusin Sandra. På hundberget för många sommrar sen, när
hon var och hälsade på.

Vi träffas ju inte så ofta, eftersom hon bor i Villis. Så henne saknar jag
ofta!



Kommentarer
Postat av: Lina

ÅÅÅH jag har inte ens sett det här förens nu! Liite lust fick jag ju där att döda dig för bilden, men allt gulligt du skrev sen räddade dig lite grann.. ;) <3

2011-04-14 @ 12:56:27
URL: http://linash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0