Dö, skola, DÖ!

Är så less. Så förbannat jävla less. Håller på att skriva en tre minuters
engelska redovisning.. Om Sedney. En stad i Australien som jag inte vet
nånting om. Därefter ska jag plugga samhälls..

Och att person efter person, skriver "KÖRKORT!" på facebook kan ju
ta sig nånstanns. Med tanke på att det är minst ett år kvar tills jag får
nå körkort. Säkert ännu längre med tanke på min einsteinhjärna, som
förövrigt också kan ta sig nånstanns.

Och klockan tickar på, jag blir bara mer och mer irriterad, mer och
mer omotiverad och..nä, jag är så jävla arg. Förlåt.

Ska börja köra skogsmaskin. Då får man vara ledig då det är för kallt.
Inte helt fel, med tanke på att vi bor i sverige OCH i norrbotten. Där
kyla är lika vanligt som korv och makaroner på en vardag.

Så, Jens. Han har det bra nu. Under kylan.. lön för att sitta och spela
cod och starcraft. Oopppps.


Kommentarer
Postat av: Lina

Kan ju trösta dig med att du faktiskt kommer ha körkort långt innan mig..! ;o :)

2011-02-18 @ 14:47:31
URL: http://linash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0