Lanbanan.

Hade en jättetrevlig kväll hos Sandris, med underbart god mat!

Just nu är jag jättetrött. Men Jens har ett litet lan här i hans
lägenhet, så att sova får jag göra senare. Eller så går jag
och lägger mig nu, och visar alla hur jag ser ut när jag sover,
med öppen mun och en nerdrägglad kudde. Det är väl gulligt?
Nä, skämt å sido..

Imorgon ska vi fara hem till mig, ska laga mat och baka semlor.
Blir ju inte så mycket till varken matlagning eller bakande när
jag är här hos Jens. Så de ska bli kul! Mat och bak är mitt liv,
yehoo.


En apelsin från Mars förra året.


Kommentarer
Postat av: Lisa

aa, det är precis så det är. Du är min lilla sumosyster <3 ily<3

2011-02-19 @ 18:12:55
URL: http://dahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0