Lyckad shopping

Att vara hos tandläkaren tog inte mer än 10 minuer, dom bytte
ståltråd, sen var det klart! Så nu ömmar det i tänder, ajaj..

Därefter blev det storshopping på Gina. Tänk att Gina ALDRIG sviker?
Man hittar allltid nått. :) Sen köpte jag även lite andra småsaker.
Kanske lägger upp det imorgon om jag är på sånt humör. ;)

Och som ett bra avslut, tog jag och mamma givetvis en lunchbuffé
på Exotic, äkta kärlek! Seriöst, jag äter som en vattenbuffel varje
gång jag är där, muuums!

Planerar på att leva fattig som en kyrkgrotta 2-3 månder, om bara
Jens vill det jag vill, och alltid går som på räls, då kan det inte bli
bättre!

Tumblr_lh2slf75zh1qddkhgo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0