Make a mess. Clean it up.

Godmorgongodmorgon!

När jag vaknade för ett bra tag sen, trodde jag att jag hade lyckats
sova till i alla fall tio, men icke. Tio över åtta var klockan, och jag
var jättepigg. När jag väl har lov, och får sova, då kan jag inte sova?!
Surt..

Tog iaf en powernap igår, i hopp på att illamåendet skulle försvinna,
men näe. Sen såg jag ännu ett ljus i mörkret, och gick och la mig
tidigt för att det skulle bli morgondag så jag slapp detta. Men tror ni
inte att jag vaknar upp med samma bitande illamående och magont
idag också?? Åååh...

Ska trots detta försöka städa och få nånting annat att tänka på, i stället
för att ligga här och tycka synd om mig själv.

Tumblr_lg9lq4jsp41qc891yo1_500_large

Hörs sen! :)


Kommentarer
Postat av: Lisa

Saknar dig älskling<333 pusspårumpan sumo!!:D<3

2011-02-28 @ 12:52:50
URL: http://dahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0