Minnas dag.

Eftersom att Jens hittade på att det var hans dag igår, bestämmer jag att
den är min dag idag. Och då blir det så långt ifrån pizza man kan komma..
Det blir wok!

Behöver jag säga att det är bland det godaste som finns? Och att laga
det är ju bara för underbart kul! Finns ju 100 olika sätt att smaksätta
på, och man blanda i nästan vad man vill.

En favorit är kyckling smaksatt med kokosmjölk, rödcurry,  sötsur sås
och soya. Och att inte tala om räkor med lite lätt limesmak. Min smaklökar
njuter vid tanken, muuums!

Och vid närmare eftertanke, kom jag på att jag fick en liten receptbok
av Verran julklapp, med endast wokrecept! HUR BRA?! :D


En vacker dag ska jag dra med Jens till Thailand, och få han gilla asiatisk mat lika mycket som
jag gör. Drömma går ju..?

Och appropå ingenting, så är jag grymt uttråkad. Eftersom jag inte fått min pin och pukkod, så har
jag ingen mobil. Och Jens internet är helt cp, jag måste gå och starta om det heeela tiden. Och att
magen inte blir bättre kan ju dra åt h**vete! Vilka i-landsproblem..



Kommentarer
Postat av: sarastille -

Hej, allt bra med dig idag? :) delta gärna i min Dagens Blogg-tävling :) kramis

2011-02-28 @ 14:55:42
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0