Pissnisse.

Det blir inte mycket till bloggning nu. Har absolut ingen
insperation till nånting. Som ni kanske förstått, efter mina
beklagamig-inlägg. Forgive me.

Designen ska jag snart börja med! Har en bild framför mig
hur jag vill att den ska se ut. Men jag och Sandra måste fota
bilder till den. Och när de blir, de vet jag inte. För just nu känner
jag att det är nånting som spökar. Hängig och ont i halsen, på
en helg.. KUL!


Kollade och vänster. Råkade skymta Darins skiva som min lillasyster
inhandlade för mååånga år sen.. ERKÄNN ATT DE SER UT SOM ATT HAN
STÅR OCH PISSAR?
De var de första jag trodde, kunde inte låta bli
att skratta för mig själv, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0