Prinsessa.

När jag var liten ville jag bli prinsessa. Jag ville bo i ett slott, med
min prins och gå i fina klänningar varje dag.

Jag är inte prinsessa. Jag går inte i fina klänningar varje dag. Men
jag har hittat min drömprins, som jag vill leva mitt liv med.

Men om bara lite mer än ett år. Då ska jag ha en fin klänning, en
fin uppsättning i håret, och för en gång skull, vill jag känna mig fin.

Har redan nu börjat planera inför balen. Hur min klänning ska se ut,
hur håret ska vara uppsatt, vilka accessoarer jag ska ha, hur Jens
ska vara klädd, osv. Då vill jag känna mig som en prinsessa, med
min prins. ♥

Tumblr_lgercmqhm71qgdapfo1_500_large


Kommentarer
Postat av: Julia

DU är redan jätte fin! min minna! ;)

2011-02-23 @ 22:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0