Sandra dag

Började med att jag vaknade vid 10, såg att solen sken så steg upp och väckte Carro skyndade oss ut och gick ner på byn och köpte mat. Gick hem, ställde mig och lagade lunch..helvittes god soppa. Efter det hade jag tänkt baka cupkakes så jag gjorde degen och märkte sen att vi inte hade några jävla muffinsformar, så fick göra en sockerkaka istället. Beställde hem muffinsformar med pappa, så när pappa och mamma kom hem så ställde jag mig åter igen i köket och lagade middag, annanasbiffar med hemmagjord potatismos, sen gjorde jag om muffinsen. Lyckade ställa plåten på en platta som var på, väntade i cirka 10min. När jag kommer tillbaka är botten på vissa muffins kolsvarta. Som tur var det bara 3 stycken. slarvade på glasyren på muffinsarna och ställde in dom i kylen..vill inte se dom nå mer.. var nog inte tänkt att jag skulle göra dom där jävla muffinsarna.



Soppa al'a Sandra



Annanasbiffar med potatismos. Såg väll kanske inte så
gott ut men det är jätte gott. Och muffinsarna orkar jag då inte ens ta kort på..dom är jag sur på nu. Kanske dyker upp en bild sen.







Kommentarer
Postat av: sarastille -

sv; härligt :) allt är jättebra med mig!

2011-02-28 @ 20:07:15
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0