Töntminna.

Idag vaknade vi vid tolvtiden, var riktigt skönt att sova ut!
Därefter gick jag ut på en liten promenad med Enya och sen
for vi hem till mig och åt palt. Tänka sig att palt ALDRIG sitter
fel! :)

Nu blir det en kväll framför datorn, med lite fotoredigering
och läxor. Ska även försöka hinna med att ge Minecraft en
till chans. Sist jag spelade det var det faktiskt riktigt kul!
Men nu skulle jag tydligen pröva på nån speciell server
eller nå? Eller vad nu Jens babbla om.. Gör det nog mest
för hans skull, bara för att han blir så töntigt söt när jag
visar det minsta intresse för alla spel han sitter och spelar,
haha.. ;)

Har även laddat upp med lite gotta. Kanske att det blir lite
för mycket av det goda, men vafan, man lever ju bara en
gång?! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0