Tralala

Haha såg precis att i mina senaste inlägg har jag skrivit samma ord flera gånger.. kolla nedanför så får ni se.

Alltid när jag är ute och går så vill jag alltid ha musik. Allting blir så mycket roligare då.
Men ALLTID ska hörlurarna jäklas med mig..jag går några meter och så åker hörlurarna ut från örat,
jag trycker in dom i öronen och fortsätter några meter, sen händer samma sak igen och så håller
det på sådär. Tillslut blir jag förbannad och stänger av hela skiten. Har funderat några gånger på att
ta silvertejp och tejpa fast hörluren i örat, jätte enkelt, men vad skulle folk säga
om dom såg mig med silvertejp fast klistrat runt hela örat. Men då berättade Milly för mig att det
finns sånna där hörlurar som man sticker in i örat och som sen sväller upp i örat så dom sitter fast, sånna
ska jag fan ta och investera.


Åååh..såg detta nyss på facebook, VARFÖR!! bor jag inte i Luleå en sån här gång..attans bananer alltså..det är sånna här gånger man önskar att man bodde i Luleå, om jag bara hade fått veta det lite tidigare så hade jag garanterat varit i Luleå redan nu..men nu sitter man här och avundas på dom som ska fara dit..aja det går väll fler tåg förhoppningsvis. Håller tummen för 50-tals inspirerat nästa gång då.. då kommer jag då garanterat vara där!
Hade garanterat haft dessa glasögon :)

Ja ni ser ju själva.

// Sandra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0