Varför,varför

Luleå bugg och sving studenter: "Ikväll är det trivselkväll på blackis som vanligt. Men ikväll är det 60-tals tema! så ta på dig 60-tals inpirerade kläder och ta en svängom till 60-tals musik"

Åååh..såg detta nyss på facebook, VARFÖR!! bor jag inte i Luleå en sån här gång..attans bananer alltså..det är sånna här gånger man önskar att man bodde i Luleå, om jag bara hade fått veta det lite tidigare så hade jag garanterat varit i Luleå redan nu..men nu sitter man här och avundas på dom som ska fara dit..aja det går väll fler tåg förhoppningsvis. Håller tummen för 50-tals inspirerat nästa gång då.. då kommer jag då garanterat vara där!





Hade garanterat haft dessa glasögon :)

//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0