Vad bloggar man, om när man inte vet vad man ska blogga om?

Jani, bra fråga jag ställde mig själv där. Tänkte hur som helst göra ett
försök att försöka skriva några vettiga rader.

Idag hade vi engelskaprov. Jag ägnade högst två timmar till att plugga
till det. Och till min förvånig, så gick det bra! Fast, sist jag tyckte det
gick bra, så fick jag inte det betyg jag trodde. Så, jag kanske inte ska
yttra mig så mycket.

I övrigt så efterlyser jag min ork. För den är HELT borta. Min ork
till att plugga, till att gå, till att bry mig. Den är spårlöst försvunnen.
Hjälp mig, någon.

Nu hade jag iaf tänkt ta en lång och härlig dusch, sen ska jag krypa
ner under täcket och se halv åtta hos mig! :)


Snodde bilden av Milly. Jag och Sandra. Älg1 och Älg2. MUUUUUUU.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0