...

Tjohej!
Har precis mumsat i mig ett skrov alapappaPer. Var helvites gott, mumsfillibabba. Så nu sitter jag här och väntar på att vi ska ta en promenad och gå och sola. Jag och Carro var förbi Gårdings på vägen hem och köpte ansiktsmask och ögonfransfärg. så när vi kommer hem efter solningen blir det att färga ögonfransarna och mysa. Och nu undrar ni kanske vad som har hänt mig. Jag brukar väll aldrig göra sånna saker. Men de är så att jag har sett så blek och blå under ögonen på senaste tiden så jag behöver verkligen bli lite brunare i ansiktet. Jag är
den som verkligen inte tycker om vintern jag blir så orkeslös och orkar verkligen inte lägga ner tid på mig själv. Jag behöver solen för att jag ska må riktigt,riktigt bra och ögonfransfärgen köpte jag för att mina ögonfransar ska bli mörkare så jag slipper använda maskara.



// Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0