It's a beutiful day!

Jaklar vad glad man blir av att titta ut genom fonstret! Stralande sol och
bara -1. Det ar sa de ska vara! ;)

Har egentligen sovmorgon till tolv idag. Men jag klev upp 8 ?? Omg.
Anyway, sa har vi kladsim idag. Och eftersom jag i stort sett har bosatt
mig har hos Jens, sa hade jag saklart inga klader for de. I ovrigt sa efterlyser
jag mina mjukisbyxor, som ar sparlost forsvunna! Svarta, star umbero pa dom.
Nan som vet? :) Hur som helst, sa har jag rotat bland Jens klader och hittat ett
par mjukisbyxor.. som ja, inte passade. Men de far duga. Att byxorna bara ar en
meter for langa ar ju bara snyggt, eller hur?

Har daremot atit en redig frukost bestande av en san dar brownies som jag bakade
igar. Dock var den forjakligt acklig! Formen var for stor, sa dom blev platta och
smaka kladdkaka, uschfyochbla!

Idag kommer både min lillasyster Lisa, och Jens lillasyster Julia hit. Sa de blir nog
jattemysigt! :)

Nae, nu ska jag stada..kul liv. SKA BLOGGA BATTRE SNART! Hejn gar it..



Titta vad fint min alskling har gjort i Minecraft (?) :) hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0