Lilla goda chipspåse, ty du kommer icke att avnjutas.

JA, jag vet vad ni tänker.. "Nu är hon här igen, hojna Minna som
bara beklagar sig hela tiden.." Och JA, här är jag! Dock så
tänker jag inte beklaga mig, bara lite..eller, kanske lite mer än lite.

Tänkte att jag skulle unna mig lite vardagslyx. Så jag köpte en
bizzpåse (Bizz=Chips. Sa så när jag var liten, mycket lättare ju)
och föreställde mig en mysig filmkväll med bizz och Jens.
Hade bara en liiten tanke på det tandläkaren sa, "du kommer få
ont i tänderna. Kanske inte på en gång. Men senare mot kvällen
kommer det kännas en hel del." SÅ ont kan de inte göra, tänkte
jag. Är inte den typen som brukar känna efter.

Så, jag trotsade käftisens ord, och köpte då denna bizzpåse.
Nu känner jag dock att den var lite bortkastad. Visst fan har
jag ont i tänderna..Envisa jag som tror jag vet allt..

Nejni, nu ska jag bara ta de lungt. Imorgon är det Fredag, härligt!
Dessutom ska jag och Jens och kolla på en lägenhet, kulkul! :)



Lovar att jag ska börja blogga intressantare snart. LOVAR.


Kommentarer
Postat av: Moa

Vänta nu? :o ska ni flytta ihop? :) hehe

2011-01-14 @ 16:21:36
URL: http://moatoaboman.blogg.se/
Postat av: Moa

Men vänta nu :O ska ni flytta ihop? :) hehe

2011-01-14 @ 16:22:21
URL: http://moatoaboman.blogg.se/
Postat av: Anonym

men bra homo!<3

2011-01-14 @ 18:56:09
Postat av: Lisa

menvafan, den var ju sköööön<3

2011-01-14 @ 18:58:19
URL: http://dahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0