Mannen i mitt liv.



"Hörrudu, din lilla plutt..Vad heter du mer än Agust?"

"Dom kallar mig för Karlsson, världens bästa Karlsson. Och det är jag också.
Hur gammal är du då, lilla plutt, tre-fyra år sådär, va?"

"
Hur gamal jag e!? Jag är en man i mina bästa år, lagom tjock och genomklok
och vacker man, i mina bästa år..Hff, där fick du!"

"Gillar du mig? Det är precis som man hör Bettan och hennes kille; "GILLAR DU MIIG!?"..
Jaannnjaaaååå..ÅKEJ, jag gillar dig! Kan nån människa förklara de? Att jag gillar
dig som bara är en liten dum pojke.. ?"

"HAR NI REDAN BÖRJAT!? VET NI INTE HUT!? Hur mycket har ni ätit..!?"

"Det var ett välsingnat tjat om den där jycken! Han har väl fyra ben och svans som
alla andra jyckar.."

"NÄ, STOPP! Maken till liten glupsk flicka har jag aldrig sett!.. Om du är så
nedra hungrig kan du få en bulle..! OCH RÖR INTE TÅRTAN!"

Haha, listan kan göras lång.. Fyfan vad jag ligger och skrattar
för mig själv. Älska Karlsson på taket!

Jag gillar filmen lika mycket nu, som förr. Tror det är så
med Astrid Lindgrens filmer, dom är odödliga på något
sätt. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0