Min Tisdag.

Som Minna skrev i sitt förra inlägg så slutade vi tidigt idag..var så skööönt! och solen sken faktiskt också när vi for hem...Vilken kick man får bara av att få komma hem när de är ljust och att solen lyser..usch! det är verkligen inte kul när de är mörkt hela tiden..skönt att det värsta är över..nu går vi äntligen åt ljusare tider..kommer bli underbart. Hur som helst, när jag kom hem så skände jag mig på sånt jäklarns bra humör..så jag tog ut Saga och så for jag ut och fotade..sen när jag kom hem igen städade jag köket och började hacka grönsaker..hade faktiskt tänkt att göra egna köttbullar först men då såg jag att vi inte hade ägg, så då gjorde jag Västkustpasta istället... sen har jag även hunnit vara på kalas idag..Min morbror fyllde år så då har vi varit där ett tag och ätit tårta. Så nu ska jag ta och ställa mig i duschen å sen blir det sängen..om jag inte fastnar vid den här datorn..ojoj vilken dragningskkraft en jävladator kan ha och framför allt är de ju Facebook..även fast man vet att de inte har hänt något nytt så måste man ändå kolla..

// Sandra


Kommentarer
Postat av: Kristin

Glömde ju fråga dej hur det gick med Milajki-koderna???

2011-01-12 @ 17:00:57
URL: http://myworldrobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0