Sandra ska sluta äta godis

Ett tag i alla fall.
Har varit så duktig och hållt mig utan godis ett tag. Och i går kunde jag inte hålla mig från det söta/mumsiga/chokladiga drogen. och självklart slutade det med en sjuk Sandra med illamående. Det är väll bara att vänja sig vid att jag är allergisk mot godis. Det är lixom inte första gången det händer.

Jag har den senaste veckan fastnad i Simsvärlden. Var hos Milly i måndags och då såg jag att hon hade sims 3 och då blev jag så sugen på att spela sims. Så hela veckan har varit fullt upp. köpt ett företag, bröllop, skaffa barn, födelsedagar, lagat mat, och en hel del. Tänkte lägga upp en bild också men blogg.se verkar krångla.

// Sandra

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0