Tänka är att plåga.

Om jag kunde skulle jag slå dig, riktigt jävla hårt.
Om jag hade modet, och var en sån person.
Du tror nog inte att du lyckades, men du ska veta
att du verkligen gjorde de. Dendär blicken, domdär
orden. Du förstår inte, ingen förstår.
Som en käftsmäll från ingenstanns.
Tack. Tack för allt, och ingenting.

Tänk att så "små" saker kan förstöra en hel dag.
Det är helt otroligt.

Fick hur som helst ett såntdär förbannat roligt sms
från Tandregleringen att jag skulle dit imorgon.
Och imorgon får jag rälsen, inget snack om
saken.

Så japp, jag missar mitt prov som hänger som
ett tung sten på mina axlar. Vill bara bli av med det,
det skulle vara en sån lättnad..

Tror jag ska slå på en glad Disneyfilm, brukar
hjälp när det är sånna hära humöretneredagar.



Kommentarer
Postat av: Elin

glada disneyfilmer, det är bra skit det!! ;DD Love'em!!

2011-01-13 @ 19:39:51
URL: http://pelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0