Saker jag ska göra 2011

Nyår var great!
Jag firade nyår på Restaurang ormberget med nära och kära. 3 rätters middag, bad i badtunna/bubbelpool. Sen stack jag till Klövern och firade det nya året med Minna och några fler. Alla har vi ju drömmar och dom här sakerna är några av mina drömmar som jag hoppas kommer hända under 2011.

* Göra en tauering
* Åka raggarbil
* Se en rockkonsert
* Körkort
* Åka utomlands
* Tävla i bugg
* Köpa ett trumsett
* Lära mig spela trummor

Nu ska jag lägga mig ner i soffan och se på film. för trött och sliten är jag idag, har inte blivit så mycket sömn i natt.

// Sandra (:


Kommentarer
Postat av: millyyy

nummer två ska jag ordna till dig i sommar, de lovar jag! :)

2011-01-02 @ 14:55:34
Postat av: blååndiii

Göra en tauering - Linnea har gjort

* Åka raggarbil - Linnea har gjort

* Se en rockkonsert

* Körkort

* Åka utomlands

* Tävla i bugg - Linnea har gjort

* Köpa ett trumsett

* Lära mig spela trummor

2011-01-02 @ 21:25:16
URL: http://turbopingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0