För alla er som undrar.

Tänkte bara snabblogga lite medans jag (egentligen inte) har tid.
Har väldigt mycket när det gäller skolan nu, så det kanske passar
bra att inte ha något internet för tillfället? Hur som helst, så är det
jätteskönt att kunna bo inne på byn. Nära till allt, wonderful.

Dagens planer är att som ett psyk, plugga till provet imorgon,
samtidigt som jag ska laga köttfärsås och spagetti, samtidigt
som jag ska tjata på Jens att han ska diska och medans jag
gör det ska jag även gå ut med Enya och köpa semlor.

Jäklar anamma.


Kommentarer
Postat av: En helt vanlig Isabell

Minna, du har en liten överaskning på min blogg. Kika in vettja ;-)

2011-01-24 @ 11:32:46
URL: http://bellybus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0