Det är inte meningen att jag ska ha tur..

..Nej, det är det verkligen inte. Idag for vi in till Luleå på Elgiganten för att
höra om objektivet hade kommit in, vilket dom påstod att de skulle göra sist
jag var där. Men näe, icke sa nicke. Så än en gång, gick jag objektiv-lös därifrån..

Däremot så tipsade den snälla försäljaren om en jättebra fotosida där jag kunde
beställa objektivet (får dom ens göra så? haha). Så det första jag gjorde när jag
kom hem var att beställa ett.. Fast, då var sidan för belastad, eller nå. Jävla skit.

Så, ett nytt försök imorgon.

<div style="text-align: center;" mce_style="text-align: center;"><span style="color: #ccffff;" mce_style="color: #ccffff;"><strong><span style="font-family: courier new,courier; font-size: xx-large;" mce_style="font-family: courier new,courier; font-size: xx-large;">Life is a book, and only you can give it a happy ending.</span></strong></span></div>



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0