Inget objektiv.

Igår for jag och Jens in till Luleå, för att jag skulle köpa detdär objektivet jag
pratat om. Killen på elgiganten rekomenderade just det objektivet starkt, berättade
att det var ett oerhört smart köp. Jag kände hur glädjen började bubbla inom mig,
började planera vad jag skulle fota när jag kom hem. Tills han kom tillbaka och sa
"Dom är tyvärr slut för tillfället". Fan. Fan. FAN.

Efter det for jag land och rike runt (okej, storheden runt) och försökte hitta objektivet,
men tror ni inte att JUST DET objektivet var slut YBERALLES!

Så surt. Jag är sur. Menmen, förhoppningsvis skulle dom få in i slutet av månaden.
Så, det är bara att vänta och längta. :)

Idag tror jag vi skulle fara till Klövern och äta grillat, muuums! Dagens höjdpunkt,
helt klart! :-D Sen.. får vi se vad som händer!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0