JAG LEVER!!

Har för tillfället inget internet i lägenheten men får det nog i slutet av veckan. Jag och Carro smet till Farfar för att snabbt kolla Facebook och självklart blogga.. Har fullt upp varje dag, vi tapetserar, målar, och gormar på, far och ränner på stan. Men nu börjar snart det äntligen vara klart, det ska bara tapetseras i hallen och lägga golv i hallen och i köket. Mitt rum är i princip klart behövs bara en tripp till Ikea så är det klart. Det kommer bli SÅÅÅÅ BRA!!! lägger upp bilder på lägenheten sen när allt är klart. Det skänns faktiskt jätte skönt att flytta till Luleå, nog för att jag saknar er Älvsbybor. Men det händer mkt mer här, nya människor varje dag.. nya platser man inte varit på osv. I morgon händer nått kul förhoppningsvis, de får vi veta mer om senare, yeaaah!!

// Sandra Harlin


Kommentarer
Postat av: blåndi

GRATTIS DARLING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-07-06 @ 19:44:56
URL: http://turbopingvin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0