Lista=tråkighet.

BDIN/DITT FÖRSTA:
operation: Klarat mig utan, än så länge! :)
piercing: Örat.
sport: Hm.. Var nog fotboll.
husdjur: Katt.
semester: Norge, tror jag.
konsert: - Bra fråga.
kärlek: - Man var väl i stort sett "kär" i allt och alla när man var mindre? ;)

JUST NU:

äter du: Pizza.
dricker du: Vatten.
ska du: Göra åssit och inget.
lyssnar du på: Regnet som faller på taket.
väntar du på: Ett mirakel.
tittar du på: Datorskärmen.
har på du på dig: Slåssahåssakläder.

 

DIN FRAMTID:
barn:
JA, minst 3 stycken!

giftermål: Hade inte varit hel fel! :)
karriär: Bara jag tjänar bra med pengar och trivs, så är jag nöjd! :)

VAD DU FÖREDRAR:
kramar eller kyssar: Beror helt på.
kortare eller längre: Längre.
snygg mage eller snygga armar: Haha, jadu.. pass!
busig eller lydig: Vem?

HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling: Nej.
tappat bort glasögon/linser: Har inga att tappa bort.
brutit ett ben: Nepp.
rymt hemifrån: Ja, många gånger!
röntgats: Japp.
krossat någons hjärta: Jo, har jag nog..
nobbat någon (som haft känslor för dig): Jo.
gråtit när någon dött: Grät massor när min campfisk Putte dog.. Tragiskt död var det också, fyfan.

TROR DU PÅ:
kärlek vid första ögonkastet: yes!
gud: Nej, det gör jag nog inte. Kanske ibland.
mirakel: Jag vill tro.
aliens: Vi finns, så varför skulle inte dom kunna finnas, liksom?
magi: Jo.
ett himmelrike: Samma där, vill tro.
tomten: Haha, ja, han FINNS!
änglar: Skyddsänglar, ja.
transformers: Nepp.
Donnie Darko: Vad?

BLANDAT:
är du kär i någon? JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
önskar du att du bodde någon annanstans? NEJ!!
tycker andra att du är attraktiv? Nej. Vad vet jag?
dricker du? Nepp, inte de.
använder du droger? nej, nej och åter nej.
vilket schampo använder du? Olika.
vilken parfym använder du? Vanilla!
vad är du rädd för? Myror.
gillar du att tvätta? Näe, nog finns det roligare saker att göra nog! :)


Kommentarer
Postat av: Lina

haha, ååh Putte..! Åsså vill jag veta vem du har nobbat..!? För det vet jag inte va? Känns ju sådär lagomt bra;) pöss! <3

2011-07-20 @ 13:49:35
URL: http://linash.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, Putte dödade ju jag! :D

2011-07-20 @ 23:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0