Livet är en gåta.

Sitter och tänker på livet. Vad är meningen med livet? Jag tror meningen är
att man ska vara lycklig. Är man lycklig känns allt så mycket bättre. Allt går
som på räls. Fast, för att få veta vilka som är dom lyckliga stunderna måste
man nog uppleva mindre roliga stunder.

Som Ronan Keating sjunger, life is a rollercoaster. Ibland har man motvind
och uppförsbackar, ibland världens medvind och nedförsbacke.

Jag tycker i alla fall man ska gå sina egna vägar här i livet. Inte bry sig om
vad någon annan tycker, och satsa helhjärtat för det man verkligen vill.


Ibland är det bra, ibland dåligt, ibland är man arg. En annan gång kan
det kännas som att det är du mot hela världen.


Det som gör mig lycklig är individer runt om kring mig. Utan dom vet jag inte
hur det skulle gå. ♥

Jaja. Imorgon ska jag ut i blåbärsskogen och plocka just de, blåbär, med finfina
Julia som förövrigt bjöd på underbar palt idag! Som jag vart sugen på jättelänge,
tacktacktack♥

(stackars 08:or och övriga neråt-sverige-människor som går miste om denna underbara
maträtt, ni ska veta att jag tänker på er varenda gång jag inmundigar en palt. )

Såå, hädan efter lär det bli blåbärsbullar och blåbärspaj för hela slanten, det
gillar vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0