Nästan som B&J's


Den här glassen har suttit riktigt fint dessa varma dagar. Vaniljglass, kolasås och
krossade pecannötter, mumma!

I övrigt då? Tja, idag sov vi till 3. Vilket innebär att man äter middag, sen, är
det kväll. Så ja, dagarna känns inte så värst långa. Skärpning! Hade ju trots
allt inte tänkt sova bort sommarlovet. ;)

Sen så försöker jag "umgås" så mycket jag bara kan med Enyapenya. Sen hon
börjat löpa har hon blivit (ännu mer) sällskapssjuk, och börjar gnälla så
fort jag eller Jens lämnar henne. Lillhjärtat. ♥

Den 25:e Augusti börjar jakten, jag längtar! Då får vi äntligen komma oss
ut på riktigt, både jag, Jens och Enya. Blir spännande att se hur det
går för henne, men jag tror det kommer gå jättebra. Hon har ju redan
skällt både orre och tjäder, och visat ett starkt intresse. Så det kan
väl bara bli bättre!? :)


Vårat lyckopiller♥

Nejni, nu ska jag sluta tomprata. Ska bänka mig framför tv:en med
älskling och se Åsa-nisse, nån som har sett den?

Ska försöka blogga imorgon, kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0