Norge tomorrow!

Japp, imorgon far jag, älsklingen och Julia till Norge för att fiska, kommer bli
huur kul som helst! :)


Förra sommaren när vi var i Norge, saltströmmen.

Just nu sitter Jens och Julia och spelar Xbox, och jag håller på att baka bullar,
samtidigt som jag undrar vars Sandra tagit vägen?

Någonting säger mig att hon numera har flyttat in i deras lägenhet i Luleå.
Att vänja sig vid tanken har varit värst, att Sandra inte bor i Älvsbyn längre.
Ibland inbillar jag mig att jag ser henne cykla på byn, men det är aldrig hon.
Jag ber Jens köra förbi deras hus, bara för att jag verkligen ska inse att hon
inte är där hon alltid har varit. Det känns konstigt, tomt. Men med tiden lär det nog bli
bra, hoppas jag. :) 

 

Nåväl.. Hoppas fiskelyckan är på min sida, och att jag drar upp en fet torsk! Eller varför
inte en 100 kilos hälleflundra? Vi får se. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0